Понеділок, 16.06.2025, 09:06
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Меню сайту
Категорії розділу
Політика [1]
Новини Росії [33]
Армія і Флот [2]
Наука і техніка [59]
Грандіозні події [4]
Думки експертів [7]
Статистика Росії [26]
Будівництво в Росії [17]
Нові виробництва Росії [61]
Фінансові новини, торгівля [20]
Агропромисловий комплекс [26]
Вхід на сайт
Пошук
Календар новин
«  Лютий 2017  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Архів записів
Головна » 2017 » Лютий » 8 » Вагони «майбутнього»: нові цистерни пішли в серію
18:01
Вагони «майбутнього»: нові цистерни пішли в серію
У Росії почалося серійне виробництво вагонів нового покоління, які більш місткі, вантажопідйомні та інноваційні.

ЗАТ «ТихвинХимМаш», який входить до складу НВК «Об'єднана Вагонобудівна Компанія» (НВК), починає серійне виробництво вагонів-цистерн нового покоління в габарите Тпр, призначених для перевезення метанолу. Перша партія нових вагонів в даний момент вже відвантажена виробником найбільшого в Росії виробника метанолу та його похідних ПАТ «Метафраксу».

Вагони моделі 15-6880-01 є другою моделлю в лінійці виробленої продукції залізничного холдингу ОВК. Обсяг їх кузова значно збільшений за рахунок використання габариту Тпр. Цей же габарит використовується у створенні аналогічних вагонів для перевезення аміаку.

Така цистерна для перевезення метанолу значно покращить ефективність перевезення. Вантажопідйомність нової моделі вагонів-цистерн дорівнює 71,7 тоннам. Об'єм кузова збільшений до 94 кубічних метрів. Якщо порівнювати з типовим вагоном, то це на 8,5 кубічних метрів більше. Завдяки цьому навантаження у вагон збільшено на 4,5 тонни.

Це вагони «майбутнього», які не мають аналогів в Росії і країнах СНД, повідомив начальник транспортного управління ПАТ «Метафракс» Ігор Чукреев. Компанія буде перша, хто завантажить ці вагони, відправить і оцінить, додав він.

Таке збільшення габаритів рухомого складу в рамках існуючих зараз параметрів залізничної інфраструктури – логічний і дуже ефективний спосіб збільшити обсяги перевезень, сказав перший заступник генерального директора зі стратегії та продукту НВК «Об'єднана Вагонна Компанія» Олексій Соколов. Фахівці ВАТ «РЖД» провели відповідні дослідження, згідно з яким, вагони габариту Тпр можуть використовуватися на шляхах загального користування майже без обмежень, додав він.
Категорія: Наука і техніка | Переглядів: 302 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
avatar