Понеділок, 16.06.2025, 04:42
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Меню сайту
Категорії розділу
Політика [1]
Новини Росії [33]
Армія і Флот [2]
Наука і техніка [59]
Грандіозні події [4]
Думки експертів [7]
Статистика Росії [26]
Будівництво в Росії [17]
Нові виробництва Росії [61]
Фінансові новини, торгівля [20]
Агропромисловий комплекс [26]
Вхід на сайт
Пошук
Календар новин
«  Квітень 2012  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Головна » 2012 » Квітень » 12 » У Владивостоці побудований міст на острів Російський
17:41
У Владивостоці побудований міст на острів Російський
У Владивостоці практично закінчилося будівництво унікального вантового мосту – найдорожчого об'єкта в рамках підготовки до саміту АТЕС. Будівельники зімкнули рекордний у світовій практиці проліт через протоку Босфор Східний. Залишилося лише постелити дорожнє полотно – і в липні за нього можна буде дістатися на машині з материкової частини на острів Російський.

--------------------------------------------

Будівельники в ніч на четвер (з владивостоцькому часу) зімкнули рекордний у світовій практиці 1104-метровий русловий проліт мосту через протоку Босфор Східний. Таким чином, материкова частина Владивостока з'єдналася з островом Російська.

На сайті Роскосмосу опублікована фотографія, показує, як виглядають з космосу майже добудовані мости через протоку Босфор Східний – між Владивостоком і островом Російська (праворуч) – і через бухту Золотий ріг (ліворуч).

«Стиковка пройшла вночі, це була вимога наших інженерів-миллиметровщиков. Справа в тому, що вдень металева панель нагрівається, що сприяє розширенню конструкції. Було прийнято рішення ставити центральну панель по холодному металу», – розповів заступник директора з морським перевезенням компанії-підрядника УСК «Міст» Ігор Фильков, передає «Інтерфакс».

За його словами, підготовчий етап по встановленню центральної панелі зайняв близько двох годин, ще два з половиною години знадобилося на підйом багатотонної конструкції на висоту до 70 метрів над рівнем моря. «Це найбільш складний і відповідальний момент. 100-тонну панель доставив на платформі на середину протоки буксир, судно стало на чотири якоря, потім спеціальні монтажні агрегати підняли стикувальну частину, а робочі її закріпили», – говорить Фильков. Фахівці кажуть, що, крім погодних умов, інших складнощів не виникло.

«Стиковка пройшла точно. Все, що необхідно було зробити, пройшло успішно», – додав директор філії у Владивостоці УСК «Міст».

Пройти по состыкованному мосту можна буде вже через кілька годин, а проїхати – через кілька діб, в технологічному режимі, повідомив заступник генерального директора компанії Микола Рогов. Міст буде зданий в експлуатацію на початку липня. «Поки нам належить налаштувати прилади, вирівняти конструкції, постелити дорожнє полото, поставити освітлення», – пояснив він.

За його словами, над стикуванням останньої панелі працювали понад 300 осіб. Раніше повідомлялося, що будівельники моста продовжували роботи в цілодобовому режимі, навіть на новорічні свята.

«Це наш перший такий міст, такого ніколи ще ніхто не будував. Запитати ради було не у кого. Але все вийшло. Міст буде стояти років 200», – каже Фильков.

Міст на острів Російська – це мостовий перехід через протоку Босфор Східний від півострова Назимова (район бухти Патрокл) по акваторії протоки до мису Новосільського на острові Російський. Він дозволить з'єднати материкову частину Владивостока з островом Російська та забезпечить доставку учасників саміту АТЕС (пройде у вересні) до місця проведення заходу в районі бухти Аякс.

«Реалізація цього проекту має важливе політичне значення. Це підтверджує, що в Росії ще не розучилися будувати унікальні інженерні споруди, що у нас залишилися високопрофесійні інженери і робітники, а наші підприємства вміють працювати з різними матеріалами і виготовляти з них складні конструкції», – вважає експерт КК «Фінам Менеджмент» Дмитро Баранов.

Не можна не враховувати і економічне значення проекту. Поява мосту, за його словами, означає розширення території Владивостока, початок будівництва житла на острові і створення там нового мікрорайону. «Міст сприятиме розвитку самого острова, поліпшення його репутації, яка за часів перебування там військових частин була не найкращою. Будівництво моста і проведення на острові Російський саміту АТЕС викличуть додатковий інтерес до Примор'ї в цілому і сприятимуть притоку іноземних інвестицій», – додає експерт.

Подібний міст дійсно досі ніколи не будувався. Проект у своєму роді унікальний: міст на острів Російський стане одним з найбільших вантових мостів у світі, центральний проліт якого довжиною 1104 метра є рекордним у світовій практиці мостобудування. У цього мосту і самі високі пілони (вище 300 метрів), і найдовші ванти. Загальна вага вантової системи складе 3,5 тис. тонн.

Взагалі ж у Владивостоці будуються два мости: окрім чотирисмугового мосту через протоку Босфор Східний – ще й міст через бухту Золотий Ріг. Останній також повинен бути побудований до саміту АТЕС. На його будівництво спрямовано 18 млрд рублів. Він повинен бути готовий до середини 2012 року. Однак у зв'язку з несподіваним пожежею в грудні минулого року виник ризик, що будівельники не встигнуть до саміту АТЕС спорудити цей міст. Хоча підрядники запевняли, що міст з'явиться в строк.

Треба сказати, що кілька років тому Борис Нємцов і Володимир Мілов у своїй доповіді критикували проекти будівництва цих мостів через їхню занадто високу вартість. Так, будівництво двох мостів на острів Російський через бухту Золотий Ріг і через протоку Босфор Східний оцінювалася в 2 млрд доларів при сумарній довжині мостів 5 км. Міст в 3 км через протоку Босфор Східний варто 35,5 млрд рублів, міст в 2 км через бухту Золотий Ріг – 18 млрд рублів.

При цьому китайці за 2 млрд доларів побудували міст через затоку Ханчжоувань довжиною цілих 45,6 км, а міст у Франції віадук Мійо довжиною 2,5 км обійшовся в 394 млн євро. Проте треба сказати, що віадук Мійо – це не морський міст, а проліт китайського мосту більш ніж в два рази коротше основного прольоту мосту на острів Російський. Російський міст є набагато більш складним інженерним спорудженням.

Рахункова палата, яка підготувала у вересні минулого року звіт про перевірку будівництва мосту на острів Російська, говорила, що не виявила завищення вартості виконаних робіт.

Втім, міст на острів Російський дійсно є найдорожчим об'єктом будівництва в рамках підготовки до саміту АТЕС – 2012. Президент Медведєв особисто перевіряв будівництво в минулому році і просив віце-прем'єра Ігоря Шувалова (очолює оргкомітет з підготовки та забезпечення головування РФ в АТЕС) і міністра транспорту Ігоря Левітіна «зробити так, щоб потім не було соромно».

Саміт АТЕС вперше пройде в Росії, у Владивостоці, 8-9 вересня 2012 року. Загальний обсяг інвестицій на підготовку до саміту складе близько 600 млрд рублів, будується в загальній складності понад 50 об'єктів.
Категорія: Грандіозні події | Переглядів: 296 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
avatar