Неділя, 15.06.2025, 17:46
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Меню сайту
Категорії розділу
Політика [1]
Новини Росії [33]
Армія і Флот [2]
Наука і техніка [59]
Грандіозні події [4]
Думки експертів [7]
Статистика Росії [26]
Будівництво в Росії [17]
Нові виробництва Росії [61]
Фінансові новини, торгівля [20]
Агропромисловий комплекс [26]
Вхід на сайт
Пошук
Календар новин
«  Грудень 2016  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Головна » 2016 » Грудень » 3 » У Санкт-Петербурзі відкрито центральний ділянку Західного Швидкісного Діаметра
12:51
У Санкт-Петербурзі відкрито центральний ділянку Західного Швидкісного Діаметра
У Санкт-Петербурзі пройшла церемонія відкриття центрального ділянки внутрішньоміський платної швидкісної магістралі «Західний швидкісний діаметр» (ЗСД), яка дає можливість проїжджати мегаполіс менш ніж за 20 хвилин. Це відкриття знаменує собою закінчення проекту з будівництва ЗСД, загальна вартість зведення якого оцінюється в 210 млрд рублів.

Вартість будівництва центрального ділянки ЗСД оцінюється в 120 мільярдів рублів, з них понад 69 мільярдів — власні і позикові кошти інвестора, а співфінансування за рахунок федерального бюджету — 50,7 мільярда.

Протяжність основного ходу ЗСД — 46,6 кілометра, загальна протяжність зі з'їздами і розв'язками — понад 70. На дорозі передбачено функціонування 15 транспортних розв'язок, рух здійснюється по 4-8 смугах. Відкриття магістралі розвантажує історичний центр Петербурга, Кільцеву дорогу, вулично-дорожню мережу районів міста. Понад 70% ділянки траси проходить у вигляді мостів і естакад, всього в його складі 7 мостів.

Північний і південний ділянки магістралі вже побудовані і експлуатуються в платному режимі. Центральний ділянку ЗСД — від набережної річки Екатерингофки по західній частині Васильєвського острова до правого берега річки Велика Невка — з точки зору будівництва став найскладнішим. Після відкриття цієї ділянки ЗСД зв'яже Кільцеву дорогу Санкт-Петербурга на Півдні і Півночі міста, забезпечить вихід на трасу «Скандинавія».
 

Протяжність центрального, найскладнішої ділянки 11,7 кілометрів. Основна його «пам'ятка» — чотири мостових споруди через дельту Неви.

Найвищий міст — через судноплавний канал — 52 метри, через основний фарватер — 35 метрів, далі, на Крестовський острів, — 25 метрів. Крім того, під Васильевским островом ЗСД проходить в тунельному варіанті.

Прогноз пропускної здатності на наступний рік — 90 мільйонів машин. При цьому транспондерами — спеціальними мініатюрними чіпами - вже користується понад 60 відсотків автомобілістів. І проїжджають пункти оплати без зупинки — система самостійно списує гроші. В тому числі і для того, щоб стимулювати інших автомобілістів піти від розрахунку готівкою або банківською карткою, з 4 грудня на ЗСД запускають нову систему оплати — Flow+. Вона дозволяє власникам транспондерів оплачувати поїздку не по зонах, а більш коректно від точки в'їзду на ЗСД до точки виїзду.На кожному в'їзді та виїзді з ЗСД встановлені рамки, на яких закріплені антени, зчитувальні сигнал транспондера, і відеокамери. Перед такою рамкою не треба знижувати швидкість, не втрачається час.
Категорія: Будівництво в Росії | Переглядів: 335 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
avatar