Неділя, 15.06.2025, 18:16
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Меню сайту
Категорії розділу
Політика [1]
Новини Росії [33]
Армія і Флот [2]
Наука і техніка [59]
Грандіозні події [4]
Думки експертів [7]
Статистика Росії [26]
Будівництво в Росії [17]
Нові виробництва Росії [61]
Фінансові новини, торгівля [20]
Агропромисловий комплекс [26]
Вхід на сайт
Пошук
Календар новин
«  Грудень 2016  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Головна » 2016 » Грудень » 28 » Російські вчені розробляють перспективний літак двухфюзеляжный
17:17
Російські вчені розробляють перспективний літак двухфюзеляжный
Фахівці Центрального аерогідродинамічного інституту імені Жуковського (ЦАГІ) працюють над новим універсальним повітряним транспортним засобом з оригінальною конструкцією, до сьогоднішнього дня досить рідко зустрічалася в світовому авіабудуванні, – двухфюзеляжным літаком.

Незважаючи на те, що такий вид авіації почали розробляти ще в роки Другої світової війни, літаки не отримали широкого застосування, а ті, що були побудовані, так і не дісталися до серійного виробництва.

Першим представником цього типу став німецький винищувач «Bf.109Z», зібраний у 1943-му році. Він представляв собою об'єднані разом два винищувачі «Bf.109». У другій фюзеляж планувалося встановлювати паливний бак для збільшення дальності польоту.

У 40-х США також зробили спробу побудувати винищувач за даною схемою, в результаті чого з'явився єдиний в історії серійний двухфюзеляжный винищувач F-82 «Twin Mustang». Він призначався для эскортирования стратегічних бомбардувальників B-29. Не пройшло і десяти років, як у 1952-му році F-82 «Twin Mustang» були масово виведені зі складу ВПС США.

Простіше кажучи, такі літаки не змогли заявити про себе на військовому поприщі, а створенням двухфюзеляжного транспортника всерйоз ніхто не займався. Тим не менш, вантажопасажирський літак, виконаний за такою схемою, володіє поруч серйозних переваг, на відміну своїх «традиційних» побратимів.

Як розповіли співробітники ЦАГІ, двухфюзеляжная схема дає можливість поліпшити аеродинамічні характеристики літака. Але найголовніше, вона дозволяє отримати більше корисного простору всередині літального апарату і варіювати номенклатуру вантажів, а також сприяє тому, щоб серйозно скоротити час завантаження/розвантаження.

«У літака розширені транспортні можливості: в одному фюзеляжі він може перевозити особовий склад, в іншому – техніку. Це єдиний випадок, коли одним рейсом можна доставити, наприклад, 60 осіб і БМП. Звичайний борт перевозить людей і техніку окремо, а дві посадки під час позаштатної ситуації – це складно», – розповів науковий співробітник ЦАГІ Євген Пигусов.

На даний момент модель перспективного двухфюзеляжного літака проходить випробування в аеродинамічній трубі, а сам проект, що отримав назву ДФТС, розробляється рамках державної програми «Розвиток авіаційної промисловості на період 2013-2025 роки». Поки рано говорити навіть про дослідному зразку, тим не менше, програма виглядає досить цікаво. Можливо, незабаром ми побачимо проект ДФТС на одній з виставок аерокосмічної продукції, ну а там все залежить від зацікавленості потенційних замовників.

А. М. Василевський
Категорія: Наука і техніка | Переглядів: 249 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
avatar