|
Головна » 2017 » Січень » 12 » Російські суду здійснили унікальний сверхпоздний транзитний рейс по Північному морському шляху
18:31 Російські суду здійснили унікальний сверхпоздний транзитний рейс по Північному морському шляху |
Вперше в історії арктичної навігації караван суден під проводкою атомного криголама «Атомфлота» «50 років Перемоги» успішно пройшов Північним морським шляхом (СМП, Севморпуть) в західному напрямку наприкінці грудня 2016 року — початку січня 2017 року.
Як повідомили ІАА «ПортНьюс» у прес-службі ПАТ «Совкомфлот», у складі каравану в унікальному транзитному рейсі по Північному морському шляху взяв участь арктичний човниковий танкер «Совкомфлота» «Штурман Овцын». Крім танкера «Штурман Овцын», до складу каравану під проводкою атомного криголама «50 років Перемоги» входили теплоходи Audax і «Арктика-1».
Рейс «Штурмана Овцына» у складі каравану почався в Беринговому протоці 21 грудня 2016 року і був успішно завершений у Обської губи Карського моря 3 січня 2017 року. У складі каравану «Штурман Овцын» пройшов близько 2400 морських миль. Потім танкер самостійно пройшов під навантаження до мису Кам'яний, Обська губа.
Практично наскрізне плавання каравану по північному морському шляху відбулося в умовах глибокої полярної ночі і досить складної льодової обстановки. Зокрема, в Східно-Сибірському морі каравану довелося долати важкопрохідні поля сморози однорічного льоду з включенням багаторічного, торосистостью до 4 балів, в умовах стиснення до максимальних 3 балів.
У «Совкомфлоте» зазначили, що «завдяки кваліфікації та високому професіоналізму російських моряків ні полярна ніч, ні льодові стиснення, ні неминучі складнощі спільного караванного плавання різнорідних судів не змогли перешкодити судам каравану успішно виконати рейс під проводкою атомного криголама „Атомфлота“.
"Штурман Овцын» — чергове судно серії арктичних човникових танкерів, замовлених групою компаній «Совкомфлот» в рамках довгострокового контракту з компанією «Газпром нафта» і призначених для доставки сирої нафти з півострова Ямал (ЯНАО) в порт Мурманськ в умовах цілорічної навігації. Суду зареєстровані під російським прапором, порт приписки — Санкт-Петербург.
Дедвейт кожного танкера складає близько 42 тис. тонн (танкера «Штурман Овцын» — 41 550,8 тонни). Довжина всіх судів 249 м, ширина — 34 м. Російський морський регістр судноплавства (РС) присвоїв судам льодовий клас Arc7. Танкер «Штурман Альбанов» увійшов до складу флоту СКФ 16 серпня 2016 року, 7 жовтня флот компанії поповнив «Штурман Малигін», «Штурман Овцын» був зданий в експлуатацію 8 грудня 2016 року. Зараз всі три танкери успішно доставляють нафту від терміналу «Ворота Арктики» (Мис Кам'яний) в Мурманськ.
Технічні характеристики всіх трьох судів є унікальними. Вони здатні працювати в Арктичному морському басейні в умовах цілорічної навігації при температурах до -45°С. Осадка суден дозволяє йому вільно маневрувати в Обської губи. Пропульсивная установка, що складається з двох винторулевых колонок типу Azipod сукупною потужністю 22 мВт, забезпечує танкеру високу ледопроходимость і маневреність при подоланні торосів і важких льодових полів, в тому числі і завдяки функції DoubleActingTanker (DAT) — руху кормою вперед у складних льодових умовах. З технічної точки зору суду серії відповідають найвищим стандартам безпеки мореплавства, яка є основним принципом роботи групи компаній СКФ.
|
Категорія: Новини Росії |
Переглядів: 310
| Рейтинг: 0.0/0 |
|