Понеділок, 23.06.2025, 00:11
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід
|
|
|
Головна » 2016 » Листопад » 27 » Ривок суднобудування: одночасно два проекти 19920 готові до плавання
16:55 Ривок суднобудування: одночасно два проекти 19920 готові до плавання |
Гідрографічні катера «БГК-2150» і «БГК-2154» передані замовнику.
Два гідрографічних катери були передані замовнику фахівцями суднобудівного заводу «Пелла» з Ленінградської області. Деякий час тому обидва судна в урочистій обстановці спустили на воду, а в кінці листопада був підписаний акт про передачу катерів Гідрографічної служби.
На сьогоднішній момент, одночасно два проекти 19920 готові до плавання. Перший з катерів пройшов ходові випробування в Севастополі і був прийнятий в експлуатацію 21 листопада 2016 року. Великий гідрографічний катер з індексом «БГК-2150» буде працювати в акваторіях Чорного і Азовського морів.
Інший корабель – «БГК-2154» проходив експлуатаційну перевірку в Северодвінську і був прийнятий держкомісією 24 листопада 2016 року. Його місцем приписки стане один з портів на півночі Росії.
Обидва катери побудовані російськими фахівцями з суднобудівного заводу «Пелла» з міста Відрадне Ленінградської області. А сам проект 19920 був розроблений КБ «Вимпел» з Нижнього Новгорода. На даний час, БГК даної серії є найсучаснішими серед гідрографічних катерів цього класу.
Основні параметри: водотоннажність – 320 тонн, довжина - 36,44 метрів, ширина - 7,8 метра, осадка - 1,98 метра, швидкість - 11,5 вузлів, автономність – 10 діб, екіпаж – 11 осіб.
Основне призначення судів – зйомка рельєфу дна, здійснювана з допомогою високоточних приладів, а також обслуговування берегових навігаційних пристроїв, перевезення вантажів і пасажирів з можливістю висадки на узбережжі, не обладнане причалом.
Будівництво відразу двох сучасних катерів на одному підприємстві показує серйозний ривок суднобудування в Росії, який стався з 90-х років минулого століття. Кораблебудування, як високотехнологічна галузь, може розвиватися тільки в умовах держави з потужними машинобудуванням, чого не буває при слабкій економіці.
В даний час, російське суднобудування стало одним з локомотивів економіки, що дозволяє всієї машинобудівної галузі РФ впевнено і потужно розвиватися.
|
Категорія: Новини Росії |
Переглядів: 344
| Рейтинг: 0.0/0 |
|