Понеділок, 23.06.2025, 00:11
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Меню сайту
Категорії розділу
Політика [1]
Новини Росії [33]
Армія і Флот [2]
Наука і техніка [59]
Грандіозні події [4]
Думки експертів [7]
Статистика Росії [26]
Будівництво в Росії [17]
Нові виробництва Росії [61]
Фінансові новини, торгівля [20]
Агропромисловий комплекс [26]
Вхід на сайт
Пошук
Календар новин
«  Листопад 2016  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Головна » 2016 » Листопад » 27 » Ривок суднобудування: одночасно два проекти 19920 готові до плавання
16:55
Ривок суднобудування: одночасно два проекти 19920 готові до плавання
Гідрографічні катера «БГК-2150» і «БГК-2154» передані замовнику.

Два гідрографічних катери були передані замовнику фахівцями суднобудівного заводу «Пелла» з Ленінградської області. Деякий час тому обидва судна в урочистій обстановці спустили на воду, а в кінці листопада був підписаний акт про передачу катерів Гідрографічної служби.

На сьогоднішній момент, одночасно два проекти 19920 готові до плавання. Перший з катерів пройшов ходові випробування в Севастополі і був прийнятий в експлуатацію 21 листопада 2016 року. Великий гідрографічний катер з індексом «БГК-2150» буде працювати в акваторіях Чорного і Азовського морів.

Інший корабель – «БГК-2154» проходив експлуатаційну перевірку в Северодвінську і був прийнятий держкомісією 24 листопада 2016 року. Його місцем приписки стане один з портів на півночі Росії.

Обидва катери побудовані російськими фахівцями з суднобудівного заводу «Пелла» з міста Відрадне Ленінградської області. А сам проект 19920 був розроблений КБ «Вимпел» з Нижнього Новгорода. На даний час, БГК даної серії є найсучаснішими серед гідрографічних катерів цього класу.

Основні параметри: водотоннажність – 320 тонн, довжина - 36,44 метрів, ширина - 7,8 метра, осадка - 1,98 метра, швидкість - 11,5 вузлів, автономність – 10 діб, екіпаж – 11 осіб.

Основне призначення судів – зйомка рельєфу дна, здійснювана з допомогою високоточних приладів, а також обслуговування берегових навігаційних пристроїв, перевезення вантажів і пасажирів з можливістю висадки на узбережжі, не обладнане причалом.

Будівництво відразу двох сучасних катерів на одному підприємстві показує серйозний ривок суднобудування в Росії, який стався з 90-х років минулого століття. Кораблебудування, як високотехнологічна галузь, може розвиватися тільки в умовах держави з потужними машинобудуванням, чого не буває при слабкій економіці.

В даний час, російське суднобудування стало одним з локомотивів економіки, що дозволяє всієї машинобудівної галузі РФ впевнено і потужно розвиватися.
Категорія: Новини Росії | Переглядів: 344 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
avatar