|
Головна » 2017 » Січень » 23 » Прорив у металургії: Росія зробила унікальну деталь для потужного ротора
18:27 Прорив у металургії: Росія зробила унікальну деталь для потужного ротора |
Найбільші успіхи в рамках імпортозаміщення сьогодні демонструє металургійна галузь. Різні компанії регулярно постачають на ринок нові вироби, що нервують зарубіжних конкурентів. І ще одним прикладом успіхів Росії у справі «антиимпорта» може послужити розробка Бєлорєцького металургійного комбінату («БМК», входить до групи компанії «Мечел»).Прорив у металургії: Росія зробила унікальну деталь для потужного ротора
У Башкирії, на Белорецк металургійному комбінаті (АТ «БМК», входить до Групи «Мечел») вперше виготовили і запустили в роботу складну запасну частину — секцію ротора для канатного обладнання імпортного виробництва. Розробка не має аналогів у вітчизняному машинобудуванні та метизному виробництві і у кілька разів дешевше закордонних комплектуючих.
Протягом року планується виготовити і замінити ще ряд секцій ротора на одній з прядевьющих машин канатного цеху № 3. Це початок масштабної роботи з капітальних ремонтів найбільш продуктивного канатного обладнання БМК.
Всього на комбінаті налічується понад 100 прядевьющих і канатних машин німецького та італійського виробництва. На них виготовляють канати різних конструкцій і діаметрів для гірничодобувної, нафтогазової та інших галузей промисловості.
Корпус секції ротора — несуча конструкція, виконана з трубної заготовки нестандартних розмірів: довжиною 3200 мм, діаметром 680 мм і товщиною стінок 20 мм. Комбінату довгий час не вдавалося вирішити проблему з придбанням такої заготовки, так як горячекатаную трубу необхідної геометрії не виробляють ні вітчизняні, ні зарубіжні підприємства. На БМК знайшли рішення і використовували трубу відцентрового лиття, яку виготовив для БМК іжевський завод «Ижметмаш».
"Сьогодні ремонтна база, науковий потенціал і висока кваліфікація працівників БМК дозволяють виготовляти без втрати якості близько 30 найменувань виробів для дорогого імпортного канатного і волочильного устаткування. Це дозволить нам не закуповувати ці комплектуючі за кордоном і істотно знизити витрати на ремонти", — зазначив головний інженер АТ «БМК» Веніамін Ульянов.
|
Категорія: Наука і техніка |
Переглядів: 389
| Рейтинг: 0.0/0 |
|