Понеділок, 16.06.2025, 09:57
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Меню сайту
Категорії розділу
Політика [1]
Новини Росії [33]
Армія і Флот [2]
Наука і техніка [59]
Грандіозні події [4]
Думки експертів [7]
Статистика Росії [26]
Будівництво в Росії [17]
Нові виробництва Росії [61]
Фінансові новини, торгівля [20]
Агропромисловий комплекс [26]
Вхід на сайт
Пошук
Календар новин
«  Січень 2017  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Головна » 2017 » Січень » 17 » Перший електровоз змінного струму 2ЭС7 виробництва «Уральські локомотиви» розпочав роботу на Бамі
18:17
Перший електровоз змінного струму 2ЭС7 виробництва «Уральські локомотиви» розпочав роботу на Бамі
Завод «Уральські локомотиви» передав Російським залізницям перший магістральний вантажний електровоз змінного струму з асинхронним тяговим двигуном 2ЭС7 для експлуатації на Байкало-Амурській магістралі Східно-Сибірської залізниці (ВСЖД).

Напередодні двосекційний локомотив 2ЭС7 успішно завершив експлуатаційно-сертифікаційні випробування, що проходили на даній ділянці з жовтня по грудень минулого року. Традиційно на магістралі випробовуються в екстремальних умовах всі нові моделі локомотивів. На Бамі поєднуються декілька факторів підвищеної труднощі експлуатації. Так, тут розташована найбільша кількість ділянок дороги з великими підйомами і малими радіусами кривих кутів, температура повітря коливається від +50° влітку до -50° взимку. Крім того, велика кількість снігу, засипав рейки, ускладнює пересування по коліях у зимових умовах.

В ході першого етапу тягово-енергетичних випробувань на ВСЖД для електровоза 2ЭС7 була визначена вагова норма в 6000 тонн. З заявленої ваговій навантаженням локомотив подолав у тому числі і складний ділянку Баму Тайшет — Таксімо, де лімітує підйом становить понад 18‰. За результатами поїздок електровоза зроблено висновок про можливе підвищення маси проводяться поїздів і при цьому скорочення експлуатаційних витрат на 12%.

Також електровози, використовувані на Бамі, провозять вантажі по Северомуйскому залізничного тунелю протяжністю 15 км — найдовшому на території Росії. За рахунок технологічних особливостей змісту тунелю температура в ньому цілий рік не опускається нижче +15 градусів. Взимку з-за різниці температур повітря зовні і всередині тунелю навантаження на всі системи, вузли і матеріали локомотива багаторазово збільшується. Уральський «переменник» 2ЭС7 успішно пройшов випробування перепадами зовнішніх температур: без збоїв працювали ходова частина, електрообладнання та комп'ютерні системи управління.

Як наголошується в матеріалах підприємства, локомотивні бригади, які працюють на Бамі, високо оцінили електровоз 2ЭС7. За словами машиніста депо Vikhorevka Дениса Капустіна, простота в управлінні, надійність конструкції, збільшена сила тяги локомотива дозволяють легко долати найскладніші ділянки дороги. «Бустерний режим спільно з надійною противобоксовочной системою забезпечує підвищену силу тяги електровоза і поліпшене зчеплення колеса з рейкою. В процесі експлуатації електровоз 2ЭС7 однаково легко долає лімітуючі підйоми і затяжні спуски.Автоматичний режим ведення позбавляє людину від зайвих маніпуляцій. Продумана ергономіка забезпечує комфорт протягом всієї поїздки. Мінімум операцій при зміні кабіни управління позбавляє від неправильних дій та економить час», - зазначив машиніст Д. Капустін.

Генеральний директор «Уральських локомотивів» Олександр Салтаев, оцінюючи результати випробувань 2ЭС7, підкреслив, що інноваційний уральський електровоз змінного струму в експлуатації на Бамі продемонстрував всі заявлені виробником характеристики і довів ефективність його використання на Східно-Сибірської дорозі, де заміна рухомого складу життєво необхідна. У перспективі, експлуатація локомотивів 2ЭС7, завдяки застосованим в них нових технологій, дозволить суттєво збільшити пропускну спроможність магістралі при мінімальних вкладень в інфраструктуру.
Категорія: Наука і техніка | Переглядів: 246 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
avatar