Неділя, 15.06.2025, 17:32
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Меню сайту
Категорії розділу
Політика [1]
Новини Росії [33]
Армія і Флот [2]
Наука і техніка [59]
Грандіозні події [4]
Думки експертів [7]
Статистика Росії [26]
Будівництво в Росії [17]
Нові виробництва Росії [61]
Фінансові новини, торгівля [20]
Агропромисловий комплекс [26]
Вхід на сайт
Пошук
Календар новин
«  Квітень 2017  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Головна » 2017 » Квітень » 7 » Новини ЖД-будови
17:40
Новини ЖД-будови
Центр інноваційного розвитку холдингу «Сінара-Транспортні Машини» завершує розробку конструкторської документації тепловоза ТГМ8КМ, призначеного для Союзу залізниць Куби.

— На сьогоднішній день основна частина конструкторської документації передана фахівцями ЦІР ВТМ Людиновскому тепловозостроительному заводу. В кінці минулого року ЛТЗ приступив до виробництва нового тепловоза ТГМ8КМ. Складено графік робіт, закуплені необхідні матеріали, ведуться роботи з виготовлення рами тепловоза, рам візків, кузова тепловоза — розповідає генеральний директор ЦІР ВТМ Валерій Толстов.

У лютому на ЛТЗ передана документація, що стосується підготовки до передачі тепловоза замовнику: технічні умови, керівництво по експлуатації, документація на ЗІП, інструмент. Готується програма і методика випробувань тепловоза.

Завершення складання першого тепловоза згідно з графіком робіт заплановано на березень 2017 року, у квітні його чекають серйозні випробування по російським стандартам. Питання організації випробувань зараз опрацьовується спільно з Російськими залізницями на їх технічній базі та за затвердженими методиками. В ході випробувань модернізований локомотив повинен підтвердити всі заявлені технічні характеристики. Після цього, за графіком — у травні, тепловоз буде переданий замовнику для його подальшої експлуатації на залізничних коліях острова Куба.Всього протягом 2017 року планується виготовити і передати кубинцям 15 тепловозів серії ТГМ8КМ.

Тепловоз ТГМ8КМ створений на базі поставляються в 1978-1993 рр. Людиновским тепловозобудівним заводом на Кубу тепловозів серії ТГМ8ЭК. Конструкція локомотива зазнала значні зміни і тепер ТГМ8КМ — це тепловоз нового покоління. При розробці конструкторської документації враховані всі побажання замовника, тепловоз відповідає вимогам російських стандартів. ТГМ8КМ — дизельний маневровий тепловоз, призначений для роботи в умовах вологого тропічного клімату, тому все обладнання тепловоза — у виконанні «тропіки».Застосоване спеціальне антикорозійне покриття, використана вологостійка фарба. Вперше в практиці подібний тепловоз оснащений системою мікроклімату. На вимогу замовника при розробці проекту застосовано мінімум електроніки, але це будуть сучасні і передові системи. Для машиністів створені комфортні умови праці: модернізований інтер'єр, в 1,5 рази збільшено обсяг кабіни, встановлені нові пульти управління. ТГМ8КМ оснащений надійним дизелем, сучасної електроапаратурою.

Однією з новинок тепловоза є абсолютно нова універсальна гидропередача УГП1200ТВ1 виробництва заводу «Калугапутьмаш». Крім переробки і удосконалення конструкції УГП, фахівцями Калугапутьмаш була розроблена система гідростатичного приводу вентилятора системи охолодження тепловоза. Подібна схема не застосовувалася ні на одному тепловозі серії ТГМ. Можна сказати, що ТГМ8КМ — це сучасний тепловоз, який впроваджені найбільш передові технічні рішення, який буде служити кубинцям не один десяток років.

Компанія «РМ Рейл», що входить до корпорації «Російські машини», керуючу машинобудівними активами промислової групи «Базовий Елемент», сертифікувала дві нових моделі вагонів-платформ — 13-1258 і 13-1258-01.
 

Вагон-платформа моделі 13-1258 підходить для транспортування колісної та важкої гусеничної техніки, металоконструкцій, великотоннажних контейнерів, контейнерів-цистерн для небезпечних вантажів масою брутто до 36 т, а також насипних, навалювальних і лісових вантажів, що не потребують захисту від атмосферних опадів. Замість традиційних катаних профілів рами платформи використовуються зварні балки, що знижує масу тари на 21 т і збільшує вантажопідйомність до 72 т. Платформа обладнана скобами для установки лісових стійок і додатковими увязочными скобами по верхній поверхні бічних балок. Конструкція допускає оптимальну розстановку вантажів: 45 т — в середині вагона на довжині 3 м, 62 т — в середині вагона на довжині 4,3 м (це кращий показник в лінійці платформ). Можлива експлуатація з відкритими бортами.

Покращений вагон-платформа для перевезення великотоннажних контейнерів моделі 13-1258-01, на відміну від аналогів, дозволяє перевозити контейнери масою брутто до 36 т наступних типів — 1 ЕЕЕ, 1ЕЕ, 1ААА, 1АА, 1А, 1АХ, 1ВВВ, 1ВВ, 1, 1ВХ, 1СС, 1С, 1СХ, 1DD, 1D, 1DX. Конструкція обладнана чотирма стаціонарними і дванадцятьма відкидними упорами, а також увязочными скобами, надійно фіксують вантаж. Поглинаючий апарат класу Т3 дозволяє транспортувати контейнери-цистерни для небезпечних вантажів.

Термін служби обох моделей — 32 роки.
Категорія: Наука і техніка | Переглядів: 491 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
avatar