Неділя, 15.06.2025, 17:54
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід
|
|
|
Головна » 2016 » Грудень » 4 » Міст в майбутнє відкрився в Якутії
12:45 Міст в майбутнє відкрився в Якутії |
Саме таку назву неофіційно отримав мостовий перехід через річку Нюю, розташований в районі однойменного поселення. І тут немає ніякого пафосу, тому що міст, хоча і відповідає всім необхідним сучасним вимогам, повною мірою буде використовуватися тільки в майбутньому.
Справа тут ось у чому — міст з'єднав два береги річки, але не дві ділянки дороги. Дорога, що веде до нього, поки досить умовна, і точніше буде все ж назвати її напрямком. Ділянка, на якій розташований міст, в перспективі стане частиною дороги загального користування Алдан — Олекминск — Ленськ. Ця дорога в свою чергу пройде через з. Турукта, що дозволить його жителям мати круглогодовую зв'язок з сусідньої Нюей і райцентром. Поки ж, незважаючи на відсутність облаштованій дороги, відбулося урочисте відкриття мосту.
Мостовий перехід через р Нюю на автомобільній дорозі Алдан-Олекминск-Ленськ складається з наступних споруд: міст через основне русло р. Нюя, підходи до нього: ділянка правобережної і лівобережної підхідних насипів з конусом біля мосту.
Загальна протяжність ділянки мостового переходу — 3900 метрів. Міст розрахований на сучасні навантаження. Число смуг руху -2, ширина моста-12 метрів, ширина проїзду — 8 метрів, ширина тротуару 75 см з обох сторін, висота судноплавного габариту 7 метрів. Міст складається з п'яти суцільнометалевих прольотів індивідуального проектування: два прольоти по 63 метри і три по 84 метра на шести опорах, встановлених на пальове основу з буронабивних стовпів діаметром 1200 мм. Основними несучими елементами прольотів є двотаврові балки, висота стінки головних балок — 3 метри.Прольоти збиралися на березі і насувалися в проектне положення гідравлічними домкратами вантажопідйомністю 200 т. Проїжджа частина мосту організована по металевій ортотропній плиті, що представляє собою покриває лист, посилений поздовжніми ребрами. Поперечну жорсткість конструкції забезпечують зв'язки, виконані з спарених куточків, також індивідуально спроектованих. Ортотропна плит не зварна, а зібрана з допомогою високоміцних болтів, так як зварювання поза полігону робити складно.Конструкція проїзної частини мостового полотна являє собою плиту з монолітного залізобетону. Матеріал, з якого зроблені головні балки і ортотропныеплити — це сталь підвищеної міцності. Виконання металоконструкцій прогонових будов -північне для експлуатації в районах з розрахунковою температурою нижче 50 градусів.
Пару мосту з насипом підходів здійснено з допомогою перехідних плит довжиною 8 метрів, поверхня плит, стикаються з грунтом, гидроизолирована. Конструкція дорожнього одягу на сопрягаемом ділянці аналогічна конструкції одягу проїзної частини мостового полотна. В межах довжини перехідних плит встановлено дорожнє огородження того ж типу. Основні транспортно-експлуатаційні показники дороги: ширина смуг руху — 3 метра, проїзної частини — 6 метрів. Ширина узбіч 2 метри, земляного полотна — 10 метрів.Розрахункова швидкість руху 80 км/год, робочий шар земляного полотна товщиною 0.5 метра влаштований з скельних грунтів, конструкція дорожнього одягу перехідного типу з піщано-гравійної суміші товщиною 25 див.
Для забезпечення безпеки руху автотранспорту та орієнтації водіїв на дорозі встановлені металеві дорожні огородження бар'єрного типу, сигнальні стовпчики і дорожні знаки.
Електричне освітлення проїжджої частини мосту проектом не передбачено. Так як міст розташований поза межами населених пунктів, а поблизу мосту немає розподільних електричних мереж. У зв'язку з тим, що річка Нюя судноплавна, на мосту передбачено пристрій суднової сигналізації. Так як найближча лінія електропередачі розташована на відстані 14 км від об'єкта, а будівництво стаціонарної лінії електропостачання не раціонально із-за малої потужності споживання, обрана схема автономного живлення судноплавної сигналізації від сухих батарей, що забезпечують безперервну роботу протягом усього навігаційного періоду. Всі металеві конструкції моста захищені від корозії методом фарбування. Захист дорожніх огороджень від корозії зроблена методом гарячого цинкування заводом-виготовлювачем.
Замовник будівництва — ЦКУ «Управління автомобільних доріг РС(Я)»
Генеральний підрядник — ЗАТ «Мостобудівельний трест № 9»
Будівництво розпочато в 2013 році силами дочірнього товариства «Сібмост-45», закінчено в 2016 році ТОВ «ПІК (проектно-дослідницька компанія)» р. Іркутськ.
Новий міст — це вагомий внесок мостобудівників у розвиток інфраструктури регіону. Його використання буде сприяти більш ефективної подальшої експлуатації діючого магістрального нафтопроводу ССТО, а отже позитивно впливати на економічний розвиток Якутії в цілому.
|
Категорія: Будівництво в Росії |
Переглядів: 301
| Рейтинг: 0.0/0 |
|