Субота, 26.07.2025, 05:04
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Меню сайту
Категорії розділу
Політика [1]
Новини Росії [33]
Армія і Флот [2]
Наука і техніка [59]
Грандіозні події [4]
Думки експертів [7]
Статистика Росії [26]
Будівництво в Росії [17]
Нові виробництва Росії [61]
Фінансові новини, торгівля [20]
Агропромисловий комплекс [26]
Вхід на сайт
Пошук
Календар новин
«  Грудень 2016  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Головна » 2016 » Грудень » 1 » «Група ГАЗ» представила электробус нового покоління
17:20
«Група ГАЗ» представила электробус нового покоління
«Група ГАЗ» у рамках виставки «ЭкспоСитиТранс-2016» представила электробус нового покоління марки ГАЗ. Модель розроблена на базі низькопідлогового міського автобуса великого класу Ліаз-5292 за участю МДТУ їм. Баумана та компанії Siemens. Нова розробка передана в тестову експлуатацію ГУП «Мосгортранс».

Концепція нового електробуса розроблена за участю фахівців МДТУ їм. Баумана, які спільно з конструкторським центром «Групи ГАЗ» провели роботу по визначенню енергобалансу та оптимальних режимів руху машини за столичними маршрутами.

Для створення тягового сайту та програмного забезпечення машини були використані інноваційні рішення компанії Siemens. При цьому збережено високий рівень уніфікації електробуса з модельною лінійкою Ликинского автобусного заводу «Групи ГАЗ», що дозволяє досягти максимальної економічної ефективності для перевізника в експлуатації та обслуговуванні техніки.

Электробус розрахований на перевезення до 90 пасажирів і має 27 посадочних місць з можливістю кріплення трьох крісел для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями. Машина відповідає міжнародному екологічному стандарту Zero Emission, який характеризується повною відсутністю шкідливих викидів в атмосферу. Электробус має несучий суцільнометалевий кузов вагонної компоновки з поліпшеними характеристиками по антикорозійній стійкості, отриманими завдяки застосуванню технології катафорезного грунтування.

Электробус укомплектований літій-марганцевими батареями, які мають високу енергоємність і підвищений ресурс — до 5 тисяч циклів зарядки/розрядки, що дозволяє збільшити добовий пробіг машини до 200 км при використанні модульного рішення по зарядці. Реалізація цього рішення передбачає тривалу нічну зарядку електробуса і дві-три короткі підзарядки протягом 20-30 хвилин на кінцевих точках маршруту електробуса.
Категорія: Наука і техніка | Переглядів: 289 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
avatar