Неділя, 15.06.2025, 22:13
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Меню сайту
Категорії розділу
Політика [1]
Новини Росії [33]
Армія і Флот [2]
Наука і техніка [59]
Грандіозні події [4]
Думки експертів [7]
Статистика Росії [26]
Будівництво в Росії [17]
Нові виробництва Росії [61]
Фінансові новини, торгівля [20]
Агропромисловий комплекс [26]
Вхід на сайт
Пошук
Календар новин
«  Січень 2017  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Головна » 2017 » Січень » 30 » Фахівці ФГУП «ЦАДІ» почали розробляти концепцію міжконтинентального экраноплана
18:00
Фахівці ФГУП «ЦАДІ» почали розробляти концепцію міжконтинентального экраноплана
Фахівці Центрального аерогідродинамічного інституту імені професори Н.Е. Жуковського (входить в НДЦ «Інститут імені М.Е.Жуковського») розробляють концепцію важкого транспортного літака інтегральної схеми. При такій компоновці відбувається поєднання функцій крила та фюзеляжу з метою оптимального використання внутрішніх обсягів літального апарату, а також підвищення аеродинамічної ефективності.

Літак призначений для міжконтинентальної транспортування великого обсягу вантажів — до 500 т, у тому числі в стандартних контейнерах. Їх розміщення передбачається у відсіках всередині крила із завантаженням через відкидні люки передніх секцій (шкарпеток) центральної частини повітряного судна.

Літак буде експлуатуватися на існуючих злітно-посадкових смугах. Велика частина польоту подібного апарату проходить на висоті 3-12 м від води, льоду або землі — ці поверхні створюють екранний ефект, за рахунок якого відбувається істотне зростання аеродинамічного якості. Це призводить до зниження витрати палива і значного збільшення дальності.
 

В рамках дослідження концепції була створена модель, яку фахівці інституту випробували на дозвукових аеродинамічній трубі ЦАГІ. Роботи проводилися на крейсерських і злітно-посадочних режимах. Моделювання поверхні води, льоду або землі виконано з допомогою екрана, який представляє собою пластину з закругленими краями. Експеримент показав, що досліджувана компонування володіє високим аеродинамічним досконалістю як поблизу цього екрану, так і в його відсутності, і дозволить літаку здійснювати стійкий і керований політ.

Планується, що літак буде літати на зрідженому природному газі. Це кріогенне паливо володіє більш високою енергоефективністю і зниженим вмістом шкідливих викидів у порівнянні з авіаційним гасом. Використання природного газу забезпечить екологічність перевезень і дасть вагому конкурентну перевагу в порівнянні з існуючими транспортними системами.
Категорія: Наука і техніка | Переглядів: 344 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
avatar