Неділя, 15.06.2025, 16:11
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Меню сайту
Категорії розділу
Політика [1]
Новини Росії [33]
Армія і Флот [2]
Наука і техніка [59]
Грандіозні події [4]
Думки експертів [7]
Статистика Росії [26]
Будівництво в Росії [17]
Нові виробництва Росії [61]
Фінансові новини, торгівля [20]
Агропромисловий комплекс [26]
Вхід на сайт
Пошук
Календар новин
«  Грудень 2017  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Головна » 2017 » Грудень » 10 » Електричний Volgabus «Ситиритм»: нова генерація
11:18
Електричний Volgabus «Ситиритм»: нова генерація
На сьогоднішній день Volgabus вже передав в дослідну експлуатацію кілька міських електробусів — 12-метрових міських «Ситиритмов» з електричним двигуном. Але машина, показана в Москві, виглядає зовсім по-іншому! Стильні обводи кузова, зовсім інші передня і задня маски, нічне підсвічування по периметру облицювання передка.

Важливо, що Volgabus не пішов по шляху, до якого сьогодні схиляються інші діючі в країні виробники громадського транспорту, електробуси яких забезпечені пантографом для швидкої підзарядки на кінцевих зупинках, що дозволяє обмежити запас ходу в 70 — 80 км, значно скоротивши кількість акумуляторних батарей на борту. Цим побивається відразу два зайці: зменшується споряджена маса (більшість електробусів зараз перетяжеленны) та знижується загальна вартість машини (це важливо, оскільки електробуси поки значно дорожче автобусів).
 

Volgabus, Cityritm, Волгабус, Волгабас, Ситиритм, электробус, Ситиритм 12ЕLF, Ситиритм 12Е

Розроблений компанією Volgabus «Ситиритм 12ЕLF» володіє набагато більшим запасом ходу: 300 км без включення кліматичної системи та 200 км при інтенсивній роботі. Тобто тут упор зроблений на нічну підзарядку: ввечері підключив электробус до розетки, вранці висмикнув штепсель, і без проблем працюй весь день! Тому що, як з'ясувалося, більшість російських ПАТП, яким рано чи пізно доведеться замінити свій автобусний парк на електробуси, налаштовані саме на такий режим їх роботи!
 

Volgabus, Cityritm, Волгабус, Волгабас, Ситиритм, электробус, Ситиритм 12ЕLF, Ситиритм 12Е

До речі, клімат-система працює від тягових батарей — майбутній власник повністю позбавлений від придбання солярки, на якій з метою економії заряду акумуляторів працюють опалювачі ряду електробусів інших марок. А значить, він позбавлений від зайвих витрат, від додаткової бухгалтерії та від нерідко зустрічається крадіжки пального. Головне, щоб повністю електрична клімат-система на практиці виявилася досить ефективною на тлі звичних в країні морозів. Втім, експлуатація покаже.
 

Volgabus, Cityritm, Волгабус, Волгабас, Ситиритм, электробус, Ситиритм 12ЕLF, Ситиритм 12Е

Ще одна важлива технічна особливість «Ситиритм 12ЕLF»: електродвигун тут розташований не в маточини ведучих коліс, як роблять багато хто з конкурентів, а по-автобусному, тобто в задньому звисі. Це дозволило позбутися від придбання дорогого, безумовно імпортного тягового мосту портального типу. Тут міст теж портальний, але з-за відсутності електродвигунів він простіше, а тому дешевше. Привід на його привід від електродвигуна за допомогою звичайного карданного валу.Крім того, класичне розташування двигуна дозволяє максимально уніфікувати электробус з моделями сімейства «Ситиритм 12», оснащеними двигунами внутрішнього згоряння — у них зроблена однакова моторна шахта.

До речі, у електробуса в цій шахті крім двигуна вдалося вдало розмістити його перетворювач, комутаційні коробки, пакет батарей, перетворювач компресора і ресивери контуру підвіски.
 

Volgabus, Cityritm, Волгабус, Волгабас, Ситиритм, электробус, Ситиритм 12ЕLF, Ситиритм 12Е

Хоча у «Ситиритм 12ЕLF» із-за збільшеного запасу ходу значно зріс обсяг акумуляторних батарей, хоча основна їх частина розташована внизу кузова, компоновщикам все ж вдалося дотримати повну низкопольность салону. Сходинок немає ні в одному з трьох дверних прорізів! За відчуттями, простору тут навіть більше, ніж у звичайних автобусів.
 

Volgabus, Cityritm, Волгабус, Волгабас, Ситиритм, электробус, Ситиритм 12ЕLF, Ситиритм 12Е

У центральній частині салону — значних розмірів накопичувальна майданчик. У годину-пік тут не буде тісно.
 

Volgabus, Cityritm, Волгабус, Волгабас, Ситиритм, электробус, Ситиритм 12ЕLF, Ситиритм 12Е

Блоки акумуляторів, від яких живиться електродвигун, заховані у виступаючих подіумах, на яких розміщені сидіння. Причому, сидіння значно відсунуті один від одного — немає жодного, сівши на який пасажир відчув би тісноту в ногах. Цікаво, що у самому «хвості» салону, збоку від моторної шахти, розташоване незвичне в наших автобусах полуторна сидіння. В Європі його називають «біг мама», тобто сидіння для особливо повних людей. Всі встановлені в электробусе сидіння, до речі, пластикові, але з симпатичними тканинними вставками.У верхню частину їх спинок вбудовані зручні рукоятки, щоб тим, хто їде стоячи, було зручно триматися за них під час руху.
 

Volgabus, Cityritm, Волгабус, Волгабас, Ситиритм, электробус, Ситиритм 12ЕLF, Ситиритм 12Е

Робоче місце водія: панель приладів немов охоплює його з двох сторін. Приладовий щиток зроблений рідкокристалічним — шкали приладів спалахують з поворотом ключа запалювання!
 

Volgabus, Cityritm, Волгабус, Волгабас, Ситиритм, электробус, Ситиритм 12ЕLF, Ситиритм 12Е
Категорія: Наука і техніка | Переглядів: 476 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
avatar