Вівторок, 17.06.2025, 05:16
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Меню сайту
Категорії розділу
Політика [1]
Новини Росії [33]
Армія і Флот [2]
Наука і техніка [59]
Грандіозні події [4]
Думки експертів [7]
Статистика Росії [26]
Будівництво в Росії [17]
Нові виробництва Росії [61]
Фінансові новини, торгівля [20]
Агропромисловий комплекс [26]
Вхід на сайт
Пошук
Календар новин
«  Грудень 2016  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Головна » 2016 » Грудень » 8 » Дизель-поїзда РФ нарозхват: новітні ДП-З розкуповують з завидною швидкістю
17:03
Дизель-поїзда РФ нарозхват: новітні ДП-З розкуповують з завидною швидкістю
Незважаючи на всілякі спроби Заходу натиснути на Росію і ввести чергові санкції, російське машинобудування продовжує успішно розвиватися. І не тільки виробляти нову сучасну техніку, але і відправляти її на експорт в Європу.

Так нові російські дизель-поїзда серії ДП-С були поставлені Сербським залізницям. Виробник складів –завод «Метровагонмаш» повністю виконав замовлення європейської сторони. Останній з 27 двухвагонных дизель-поїздів був переданий замовнику.

Причому це не перший контракт російської компанії, що входить у «Трансмашхолдинг». Якщо нинішній договір, об'ємом в 100 мільйонів доларів, був укладений в 2014 році, то колишній, на поставку партії з 12 дизель-поїздів був виконаний у 2013-м.

Це ще раз підкреслює якість вітчизняної продукції. Жоден замовник не став би купувати нову, в два рази більшу партію поїздів, якби його не влаштувало співвідношення ціна/якість. В цьому відношенні російські склади виявилися поза конкуренцією.

Висока якість збірки і внутрішній комфорт відзначаються і пасажирами дизель-поїздів серії ДП-С. Після перевірки і первинної експлуатації, російські потяги стали найпопулярнішим у різних відділень Сербської залізниці.

Відзначимо, що серія ДП-С спеціально створена для використання на шляхах з «вузької» європейською колією – 1425 мм, Це дозволяє продавати російські дизельні поїзди та в інші країни Європи. А враховуючи, що в багатьох європейських державах є великі ділянки неелектрифікованих залізниць, то вітчизняні склади, оснащені потужним і економічним дизельним двигуном, безумовно, будуть затребувані.
Категорія: Наука і техніка | Переглядів: 243 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
avatar