Неділя, 15.06.2025, 23:45
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Меню сайту
Категорії розділу
Політика [1]
Новини Росії [33]
Армія і Флот [2]
Наука і техніка [59]
Грандіозні події [4]
Думки експертів [7]
Статистика Росії [26]
Будівництво в Росії [17]
Нові виробництва Росії [61]
Фінансові новини, торгівля [20]
Агропромисловий комплекс [26]
Вхід на сайт
Пошук
Календар новин
«  Лютий 2017  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Архів записів
Головна » 2017 » Лютий » 7 » Будівельники приступають до складання склепінь арок Керченського мосту
17:46
Будівельники приступають до складання склепінь арок Керченського мосту
Будівельники приступають до складання арочних склепінь Керченського мосту, який з'єднає Кримський півострів з материкової Росією, повідомляє інфоцентр "Кримський міст".

"Ми зібрали нижню частину кожної арки - так звані затяжки. Це перший етап складання. Поступово переходимо до наступного: над нижніми "поясами" будемо нарощувати арочні склепіння. Максимальний підйом кожної дуги становитиме 45 метрів ", - цитує інфоцентр заступника гендиректора компанії "СГМ-Міст" Дмитра Кондакова.

Унікальний досвід

За даними інфоцентру, до збірки аркових прольотів залучено понад 500 інженерів і робітників, які заводські блоки з'єднують між собою високоміцними болтами і з допомогою зварювання. "Вже закручено понад 200 тис. таких болтів і виконано майже 4 кілометри стикових швів першої категорії", - йдеться в повідомленні.

Фахівці відзначають, що спорудження таких арок багато в чому унікальний досвід для російського мостобудування. "Арочні прольоти довжиною по 227 метрів, вагою майже 6 тис. тонн залізничний і більше 4 тис. тонн автодорожній ще не встановлювали в морських умовах", - уточнили в інфоцентрі.

Арочні прольоти мосту почали збирати влітку 2016 року, і вони вже готові наполовину. "На стендах укрупнено майже 5,5 тис. 10 тис. тонн блоків. Це конструкції, на яких буде влаштована проїжджа частина для автомобільного і залізничного транспорту", - уточнили в інфоцентрі.

Планується, що наприкінці літа конструкції року будуть готові до спуску на плавсистему, перевезення по воді та встановлення над фарватером в Керченській протоці.

"Арочні прольоти піднімуться над морем на 35 метрів і забезпечать безперешкодний прохід суден під мостом, - йдеться в релізі. - Для технологічної операції перевезення і монтажу арок на керченській будмайданчику готують выкаточные пірси. За них готові арки перемістять на плавсистему. Кожен такий 200-метровий шлях - це конструкція на палях, здатна витримати навантаження понад 5,5 тис. тонн, робота над створенням спеціальної плавсистемы йде на Севастопольському морському заводі".

В ході будівництва проектувальники передбачили "всі необхідні конструктивні елементи для безпечного судноплавства під арками мосту: на прольотах буде встановлена судова сигналізація". Крім того, враховані всі вимоги по аеронавігаційної сигналізації.

Пальові роботи

Будівельники виконали половину пальових робіт.

"Будівництво Кримського моста ведеться на 8 сухопутних і морських ділянках. Більш ніж на 50% від проекту виконані пальові роботи: завантажено понад 3900 паль з більш ніж 7000", - йдеться в повідомленні.

В релізі також повідомляється, що вже готове 236 з 595 опор, ще понад 150 опор знаходяться в роботі.

На місці будівництва моста "ведеться збірка прольотів: змонтовано близько 21 тис. з більш ніж 220 тис. тонн металоконструкцій (без урахування аркових прольотів)". Крім того, тривають роботи з влаштування монолітної плити автодорожньої частини мосту. "Бетонування плити на різних ділянках виконано в обсязі понад 3 тис. кубометрів", - сказано в повідомленні.

На будмайданчик доставлено 6,6 млн тонн матеріалів - інертних вантажів і металоконструкцій. Всього на об'єкті працює понад 4 тис. інженерів і робітників, близько 200 одиниць техніки і понад 30 плавзасобів, повідомили в інфоцентрі.

Керченський міст зводиться за рахунок коштів федерального бюджету в рамках ФЦП "Соціально-економічний розвиток Республіки Крим та міста Севастополь до 2020 року" без залучення позабюджетного фінансування. Загальна вартість проекту (у цінах відповідних років) становить 227,92 млрд рублів. У неї входять витрати підрядника проекту ТОВ "Стройгазмонтаж" і витрати замовника будівництва ФКУ Упрдор "Тамань". Початок руху автомобілів по мосту заплановано на грудень 2018 року, поїздів - на грудень 2019 року.
Категорія: Будівництво в Росії | Переглядів: 276 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
avatar